czwartek, 27 grudnia 2018

Kartka #2

Essowy blog ogłosił bardzo fajny temat wyzwania: 
"Gwiazdkowa wolna amerykanka"
do którego chciałabym zgłosić jedną ze swoich kartek.
Kartka jest w zupełnie nieświątecznych kolorach, ale efekt końcowy jest całkiem fajny.
Dorobiłam kilka choinek, obsypałam kryształkami i dodałam jedną z wielu moich poinsecji.
Szkoda, że nie widać jak się to wszystko błyszczy.

 A więc posyłam na Wyzwanie
 
 https://essy-floresy.blogspot.com/2018/12/wyzwanie-42-gwiazdkowa-wolna-amerykanka.html

6 komentarzy:

  1. Piękna kartka ! Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka. Dziękujemy za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiało chłodem z tej karteczki 😉 piękna zima 🙂 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe komentarze

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza. Dziekuje za udział w wwyzwaniu Essy-floresy

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

Moje tegoroczne kartki komunijne powstawały parami, czyli dla chłopca i dla dziewczynki. Były już biało-zielone, więc teraz pokażę Wam ró...