wtorek, 25 grudnia 2018

Bombki akrylowe

Witajcie. Przedświąteczne, gorączkowe przygotowania już za nami 
i przyszedł czas na odpoczynek i rodzinne świętowanie. 
U mnie to też moment, kiedy mogę usiąść do komputera i nadrobić ogromne zaległości. 
Nie myślcie sobie, że leniuchowałam, wręcz przeciwnie, miałam ogrom pracy. 
W połowie grudnia prowadziłam warsztaty z dziećmi, na których postanowiłam, że zrobimy akrylowe medaliony. Dużo czasu zajęło mi przygotowanie materiałów: zamawianie, wycinanie, sklejanie. Samych poinsecji zrobiłam około setkę i ponad 40 medalionów.
A tak to wyglądało


Radość dzieci była nie do opisania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

Moje tegoroczne kartki komunijne powstawały parami, czyli dla chłopca i dla dziewczynki. Były już biało-zielone, więc teraz pokażę Wam ró...