niedziela, 17 grudnia 2017

Srebrno-czarny stroik

Bardzo długo mnie nie było, ale to nie znaczy, że się obijałam, wręcz przeciwnie. 
Robiłam stroiki dla koleżanek, kartki, które wysyłam do rodziny i kalendarze będące prezentem dla przyjaciół.
Chciałabym Wam pokazac stroik, który zrobiłam na prośbę koleżanki z pracy, a który jest w biało-srebrno-czarnym kolorze. Zawsze myślałam, że jak święta Bożego Narodzenia, 
to musi być kolor czerwony, zielony i złoty. Nigdy czarny. 
A jednak... Sami zobaczcie.
Stroik zgłoszę do świątecznego wyzwania Tricks Art
 
http://tricksartist.blogspot.com/search/label/wyzwanie
oraz
na wyzwanie "W świątecznym nastroju"


http://scrapikowo.blogspot.com/search/label/wyzwanie

3 komentarze:

  1. Fantastyczny! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stroik, dziękuję za udział w wyzwaniu z TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu www.scrapshop.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

Moje tegoroczne kartki komunijne powstawały parami, czyli dla chłopca i dla dziewczynki. Były już biało-zielone, więc teraz pokażę Wam ró...