czwartek, 17 sierpnia 2017

Okładka #2

Witajcie. Chciałabym Wam pokazać kolejną mediową okładkę stworzoną z pomocą mojego syna, który pracuje z ogromnym zacięciem.
W sklepie papierniczym zaopatrzyłam się w kilka kalendarzy i notesów, które mam zamiar ozdobić w najbliższym czasie. Ten jest niespodzianką dla koleżanki z pracy, która wspomniała, że musi sobie założyć nowy adresownik. 
Gotowy skorowidz, mój syn pomalował najpierw białą farbą i nakleił tekturki. Później całość została ozdobiona farbą w kolorze chabrowym i posrebrzona.


Skorowidz zgłaszamy do Wyzwania "Dowolna praca z tekturką" 

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-21-dowolna-praca-z-tekturka.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

Moje tegoroczne kartki komunijne powstawały parami, czyli dla chłopca i dla dziewczynki. Były już biało-zielone, więc teraz pokażę Wam ró...