niedziela, 6 sierpnia 2017

Mediowa okładka

Witajcie. Chciałam Wam pokazać kolejny produkt mediowy - okładka na mój szkicownik.
Szkicownik miał czarną okładkę, co ułatwiło zadanie, lecz zbyt gładką. Okleiłam ją więc chusteczką higieniczną, co stworzyło fajne tło. Następnie przykleiłam zegar i kilka trybików. Całość pomalowałam czarną farbką, spryskałam mgiełkami.

 Metaliczne wykończenie uzyskałam wcierając złotą, gęstą farbę z serii Inka Gold.

Mam nadzieję, że się Wam podoba.

...Gapa ze mnie! Chciałam jeszcze przykleić czarne mikrogranulki, ale zapomniałam.
Muszę to naprawić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

Moje tegoroczne kartki komunijne powstawały parami, czyli dla chłopca i dla dziewczynki. Były już biało-zielone, więc teraz pokażę Wam ró...