sobota, 20 kwietnia 2019

Wielkanoc

Jak zawsze na święta, wysyłam kartki do rodziny własnoręcznie zrobione. 
Tak było i tym razem.
 Juz jakiś czas temu kupiłam wykrojniki - kwadraty z przeszyciami, 
ale musiały one odleżeć swoje.
W końcu się przydały i tak powstała moja pierwsza kartka wielkanocna.
 Kartkę posyłam do Wyzwania TricksArt "Witaj wiosno!"
 
 http://tricksartist.blogspot.com/2019/03/wyzwanie-32019-challenge-32019.html

oraz do Wyzwania Crafty Moly "Wielkanoc, Jezus żyje..."

 
 https://craftymoly.blogspot.com/2019/04/wyzwanie-90-wielkanoc.html

 

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa praca.
    Dziękuję, że zechciałaś dołączyć do naszego wyzwania w Crafty Moly.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia,
    Ewa-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

Moje tegoroczne kartki komunijne powstawały parami, czyli dla chłopca i dla dziewczynki. Były już biało-zielone, więc teraz pokażę Wam ró...