sobota, 23 lutego 2019

Album na 18 urodziny

Dzisiaj przychodzę do Was z albumem, który zrobiłam chwilę temu 
na 18-te urodziny dla chrześnicy męża.
Na pomysł zrobienia albumu wpadłam w ostatniej chwili, więc musiałam spiąć się w dwa dni. Na szczęście zdążyłam i byłam zadowolona z efektu.
Teraz dochodzę do wniosku, że nie ma co się zbyt długo zastanawiać.
Do zrobienia albumu wykorzystałam gotową bazę albumową Bazyl, którą okleiłam papierami "Vintage Trip" w fajnych kolorach, 
do tego tekturki, kilka kwitków i gotowe.
Solenizantka była bardzo zadowolona.

Album zgłoszę w Wyzwaniu Miszmaszu Papierowego "Dowolna praca z tekturką"
 
 https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2019/02/wyzwanie-41-dowolna-praca-z-tekturka.html

3 komentarze:

  1. Prześliczny jest! Taki lekki i romantyczny, świetny prezent :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny:)Dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny album, z pięknymi dodatkami! Pozdrawia i dziękuje, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

Moje tegoroczne kartki komunijne powstawały parami, czyli dla chłopca i dla dziewczynki. Były już biało-zielone, więc teraz pokażę Wam ró...