środa, 30 maja 2018

Torcik #1 dla Mamy

Z okazji Dnia Matki przygotowałam dla swojej Mamy kawałek tortu, 
do którego nietypowo udało mi się schować drobne kosmetyki.
Szablon wycięłam z bardzo wzorzystego papieru "Folk" i ozdobiłam kwiatkami z pianki.

 Ukwiecony torcik zgłaszam do Wyzwania "Folk",

 
http://art-piaskownica.blogspot.com/2018/05/printy-folk.html 

Wyzwania "Kwiaty,
 
 https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-44-kwiaty.html

oraz do Wyzwania "Mamo, mamo, cóż Ci dam? Jedno serce, które mam..."
 
 http://foamiranpolska.blogspot.com/2018/05/hej-hej-maj-przywita-nas-wspaniaa.html

7 komentarzy:

  1. Alez idealna praca na nasze kwiatowe wyzwanie w ScrapAndMe, dziekuje, ze wzielas w nim udzial. Przepieknie zapachnialo ogrodem....pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowity:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki torcik to idealny prezent, Dziękuję za udział w wyzwaniu Foamiran Polska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny torcik:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny torcik :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art- Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Super;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

Moje tegoroczne kartki komunijne powstawały parami, czyli dla chłopca i dla dziewczynki. Były już biało-zielone, więc teraz pokażę Wam ró...