czwartek, 15 lutego 2018

Stara skrzyneczka

W ostatnich dniach naszła mnie ochota na zrobienie czegoś innego niż kartka. 
Jakiś czas temu kupiłam kilka drewnianych skrzyneczek i chustecznik. 
W pierwszej kolejności zabrałam się za skrzynkę, którą postanowiłam ozdobić w stylu moich męskich, notesowych okładek.
Na początek pomalowałam ją na czarno, nakleiłam trybiki i napis, 
a później wszystko zatarłam złotą pastą.

Skrzyneczkę zgłaszam do Wyzwania "Style Steampunk"
http://art-piaskownica.blogspot.com/2018/01/style-steampunk.html

5 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak wygląda skrzyneczka w całości, szkoda ze tego nie pokazałaś. Czuję lekki niedosyt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że robiłam to w pośpiechu, ale juz naprawiłam swój błąd. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sie prezentuje. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

Moje tegoroczne kartki komunijne powstawały parami, czyli dla chłopca i dla dziewczynki. Były już biało-zielone, więc teraz pokażę Wam ró...