niedziela, 28 maja 2017

Kwiatki do flakonu

Kupiłam dzisiaj dla koleżanki w prezencie flakon i zastanawiałam się jak go fikuśnie ozdobić. Dokupiłam papierową torebkę w kolorowe grochy i postanowiłam zrobić kwiatki 
w kolorach pasujących do grochów. Całość przykleiłam do flakonu i oto efekt:


Kwiatki zgłosiłam do Wyzwania "Printy roślinno-kwiatowe"

http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/05/printy-roslinno-kwiatowe-edycja.html


oraz "Tajemniczy ogród" 

 
 http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-tajemniczy-ogrod.html

5 komentarzy:

  1. Świetne kwiaty!!!! Dziękuję za udział w zabawie w MiszMaszu Papierowym 🙂 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł:)dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty świetnie wyglądają! Bardzo fajny pomysł na zapakowanie prezentu :) Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu MiszMasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i super wykonanie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieszablonowy pomysł. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

Moje tegoroczne kartki komunijne powstawały parami, czyli dla chłopca i dla dziewczynki. Były już biało-zielone, więc teraz pokażę Wam ró...